Open Art fest

03.11.2021

Na konci října jsem se se svými díly zúčastnila umělecké výstavy. 

Přiznávám, že cesta vlakem z Olomouce s kufrem plným výrobků ze dřeva nebyla snadná, ale nakonec vše šlo jako na drátkách. Jsem zvyklá spoléhat se sama na sebe a tak jsem si vše i rozplánovala, nakonec jsem ale uvítala, že jsem nemusela řezby rozvěšovat sama. Celý víkend mi přálo štěstí, ubytování příjemné, sluníčko svítilo, před výstavištěm Holešovice byl pořádán Dyzajn market a na samotné výstavě jsem byla v příjemné a veselé společnosti vystavujících umělkyň, v sobotu večer byly koncerty. Návštěvníků bylo tak akorát na to, aby mě to jako zelenáče nevyděsilo :D Protože jsem neměla nic na prodej ale jen na výstavu, pojala jsem to celé jako zážitkový výlet a prošla si Prahu a akce v okolí. V pondělí večer jsem odjížděla domů unavená, ale zato s pocitem skvěle prožitého krásného víkendu.  

© 2018 Hana Novotná. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky