Na čem právě pracuji?

28.06.2022

Právě teď vzniká nová novela o Vítkovi a jeho psím i lidském příteli. Inspirace na tento námět mi přišla, jak už to poslední dobou bývá, nečekaně a náhle a ve zcela nesouvisející situaci :D Okamžitě jsem ale cítila, že mě to takzvaně "chytilo za srdce" a to hlavně proto, že jednou z hlavních postav bude má zesnulá fenka, takže jsem na něm hned začala pracovat. Příběh jsem napsala za rekordních 13 dní a to jsem mu věnovala v průměru hodinu denně ( někdy tři hodiny a jindy jsem zase den nebo dva nepsala vůbec). Momentálně příběh učesávám a přidávám popisy, protože má zatím pouhých sedmdesát stránek. Přestože začátek působí velmi smutně, protože hlavní hrdina truchlí, brzy se vše obrátí, takže můžu slíbit, že se nebude jednat o nic pochmurného ani tragického, víc ale neprozradím :)

Po dokončení této knihy mám hodně plánů, téměř na roky dopředu, a není jisté, že mi do toho neskočí další nečekaný ryzí výplod inspirace, jako byl Obsidián a Přítel a psí srdce, a mé plány poletí na čas zase do kopru. Do toho vyřezávám a chodím do práce a občas kreslím. Každopádně Doupě stínů projde renovací, abych mohla pokračovat na druhém dílu, který byl sice už napsán, ale pro změnu musí projít celkovou rekonstrukcí a obměnou. Třetí díl má osnovu, ale na příchod na svět si bude muset ještě dlouho počkat. To je plán, ale jak to dopadne, zaručit nemůžu, v téhle oblasti je mým pánem Inspirace a když se zatvrdí a dupne nožkou: "Tohle dělat nebudu!" tak s ní nehnu...  

© 2018 Hana Novotná. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky