Léto v kopru

04.06.2022

Tento týden mi přišla kniha, na které jsem pracovala s menšími i většími přestávkami rok. Obálku jsem si vyrobila sama tak jsem byla zvědavá, jak bude vypadat výsledek, jestli to například nebyla chyba.

Opak byl pravdou, grafik modrou barvu na přední i zadní straně sjednotil a výsledek předčil mé očekávání. Obrázky se můžou zdát naivní a tak je to správně, mají vystihovat celý příběh knihy, jehož hlavním účelem je čtenáře odreagovat a pobavit.

Taky bych chtěla vyzdvihnout spolupráci s nakladatelstvím Nová Forma. Mám zkušenosti ještě se dvěma ale u tohoto nakladatele byla práce opravdu velmi rychlá, spolehlivá a za dobrou cenu. Takže mohu jen doporučit :)

© 2018 Hana Novotná. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky